Vistas de página en total

jueves, 22 de marzo de 2012

Campanya poc afortunada

 Jo també em vull fer ressò de l'espantosa nova campanya de Loewe.


Aquesta casa es caracteritza pel seu classicisme, el treball més tradicional i la seva alta marroquineria i sempre representat per la classe social més alta.
Creada a Madrid el 1846 per un artesà alemany, Enrique Loewe Roessberg.
Vint anys després que la marca s'instal.la al centre de la capital, arriva a la màxima notorietat i és al 1905 que el rei Alfons XII entrega a l'empresa familiar el títol de Proveïdor de la Casa Reial. Cinc anys després s'inaugura una primera botiga a Barcelona i ja no pararia d'expandir-se.
I no va ser fins la dècada dels 70 i a l'entrar en la moda prêt-à-porter que el dissenyador del moment Vicente Vela creï el mític anagrama que perdura avui dia.
Aquesta casa, està a l'alçada de Prada, també empresa familiar fundada el 1913 o de Louis Vuitton, del 1821, a Milà i Paris respectivament.
Totes les grans empreses, s'han d'adaptar als nous temps, però sense perdre el seu estil ni el "savoir faire" que sempre les ha caracteritzat. Un bon exemple són Burberry, fundada l'any 1856 a Anglaterra o Bulgari, joiers des del 1877.
Aquestes cases també de tradició familiar i d'alt estanding, han sabut conservar el seu classicisme més pur, agafant la part més jove i frèsca de la socialité del moment, les actrius i it girls Emma Watson i Kirsten Dunst.




Es pot veure com la casa britànica sap treure partit de la clàssica parka o gabardines amb els quadres que la caracteritzen, per a l'estil més jove i amb aires desenfadats.
L'outfit preppy més british!




I en aquest cas, la casa de joies sap jugar amb la delicadesa i la força de la imatge i tot i que Kirsten surt mig despullada, no treu que sigui una imatge fina i delicada.
La marca seguèix tenint el prestigi i el respecte del públic.
Cosa que no ha aconseguit Loewe amb aquesta última campanya. Ha pretès agafar la part més "cañí" de les pretencioses it girls madrilenyes carents completament d'estil i classe. Quant la majoria d'aquests personatges no han aconseguit res per mèrits propis, ja que simplement són fills i nevots de.
Per això la casa madrilenya no ha sabut trobar el seu lloc amb l'intent de voler donar un aire jove i desenfadat a la seva imatge, perque els nois/es que l'han de representar no tenen gens de credibilitat volent donar frescor a la part més clàssica de la casa. Ells/es no tenen estil i això es nota.
Molt ha d'aprendre el publicista en qüestió de les campanyes de Tommy Hilfigher!






1 comentario:

  1. Han volgut agafar el rollo de la "movida madrileña", que sempre ha estat molt caspós i actualitzar-lo! Pero tens tota la raó, una cosa no lliga amb l'altra ni amb cola!

    ResponderEliminar